neděle 25. ledna 2015

Magnet

Paprsky reflektoru líbaly
každý svoji parketu,
když nás to k sobě zas přitáhlo.
Fyzikální zákon, nic víc,
 dva póly magnetu.

Letmá dotknutí rtů
na spánek, na klíční kost,
stran lásky naprosto
 sterilní a smyvatelné,
fyzikální síly a dost.
Na lásku je večer málo.

Šeptané láskyplné přezdívky
 patřily vzduchu stejně
jako mně, když jsi mě tisknul
tak opravdově a něžně.
A já se usmívala, abych
do toho zas nepletla lásku.

"Lásko, buď herečka," řekls',
a potom ses ke mně sklonil,
abys mi šeptal, že prý
nádherně voním.
Nemám vlohy a neumím to,
vysvětlila jsem ti a přitom
hraju před tebou celý večer 
životní roli, dej mi Oscara 
(a polibek), když předstírám,
že tě nemiluju.






1 komentář:

  1. Na klíční kost!
    Ach drahá, tyhle životní role jsou bohužel velmi nedoceněné.

    OdpovědětVymazat